خانه
راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

9
نفر این مقاله را پسندیدند.
راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

چند ایده فوق العاده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

معمولا افرادی که به دنبال شروع یک کسب و کار جدید هستند یا می‌خواهند وارد این فضا شوند ؛ همواره درگیر این مساله هستند که با سرمایه کم چه کاری را می‌توان شروع کرد؟

بنابراین ، این سوالی است که ذهن بسیاری از این دسته افراد را درگیر می‌کند .راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم می‌تواند با یک ایده ساده شروع شود.در واقع این ایده با شروع یک کسب و کار کوچک می‌تواند پر و بال بیشتری پیدا کند و روز به روز به موفقیت بیشتر نزدیک شود.

فرصت‌های کسب و کار متعددی وجود دارند که برای شروع آنها نیاز به هزینه‌های زیادی نیست و با گذر زمان و تلاش شما به نتایج خوبی خواهد رسید . ما در این مقاله از داده کاو به بررسی ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار با ده میلیون تومان می‌پردازیم  , با ما همراه شوید .
البته در نظر داشته باشید که تنها داشتن یک ایده موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد ، برای تبدیل ایده به کسب و کاری سودده قطعا به برنامه ریزی نیاز خواهید داشت .
با استفاده از داشبورد بیزینس پلن داده کاو ، برای راه اندازی کسب و کار با ده میلیون تومان به صورت جامع برنامه ریزی کنید ، جهت اطلاعات بیشتر از صفحه داشبورد مدیریتی دیدن نمایید .

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی سایت آموزشی

یکی از گزینه‌هایی که به عنوان بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان شناخته می‌شود ؛ راه اندازی و طراحی سایت آموزشی است . با وجود این که قیمت‌های راه اندازی یک وبسایت  این روزها بیشتر شده اما همچنان می‌توان یک سایت آموزشی معمولی را با 10 میلیون تومان راه اندازی کرد.

علاوه بر این شما حتی می‌توانید با یادگیری طراحی سایت خودتان و بدون حتی سرمایه اولیه بسیار و استفاده از آموزش‌های رایگان و پولی سایت فرادرس یا سایت‌های مشابه سایت آموزشگاهی خود را طراحی کنید.البته در این حالت نیاز به صرف زمان بیشتری دارید .

راه اندازی کسب و کار با ده میلیون

چطور یک بیزینس پلان خوب بنویسیم؟

ایده کسب و کار شما باید یک طرح کسب و کار رسمی داشته باشد تا جدی گرفته شود. ما می‌توانیم به شما در تدوین آن کمک کنیم .

مشاورین داده کاو تمامی منابع، مراحل و ویژگی‌های مورد نیاز شما را جهت تدوین یک طرح کسب و کار کامل و برجسته در این کتاب الکترونیک جمع آوری و منتشر کرده‌اند ، با دانلود رایگان و مطالعه این کتاب ایده خود را تجاری نمایید .

business plan book

راه اندازی مرکز تهیه و توزیع غذا

یکی دیگر از  گزینه‌های کسب و کار خانگی با 10 میلیون تومان ، راه اندازی مرکز تهیه غذا است . این دسته از کسب و کارها ، این روزها ، به دلیل آن که افراد زیادی مشغول به کار هستند و فرصتی برای تهیه غذا ندارند ؛ رونق خوبی دارد .

 این کار در واقع یک کار تولیدی در خانه ، با سرمایه کم است . این ایده در ابتدا سرمایه زیادی از شما نمی‌خواهد و در عین حال ریسک کمی هم دارد.شما نیاز دارید که در ابتدا غذاهای سالم و مورد پسند اغلب افراد را تهیه کرده و با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کنید تا به مرور زمان کسب و کار شما رونق بگیرد.

برای شروع کار حتی می‌توانید از منزل خودتان شروع کنید و جایی را هم اجاره نکنید بدین شکل که  سفارشات را در منزل آماده کرده و با استفاده از یک پیک به دست مردم برسانید . در صورتی که در کارتان موفق شدید ؛ می‌توانید با مراکز بزرگی مانند کارخانه‌ها و شرکت‌ها هم قراردارد ببندید و غذای روزانه آنها را تهیه کنید . این کار در صورت استمرار به یک بیزینس سودآور و منبع درآمد پایدار ، برای شما تبدیل خواهد شد .

بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون

خدمات بسته بندی و تولید جعبه و پاکت کادو

پاسخ دیگری برای سوال : با 10 میلیون چیکار کنم ؟ راه اندازی خدمات بسته بندی و تولید جعبه گزینه مناسبی می باشد . 

این کار تولیدی ، سرمایه کمی نیاز دارد . اگر شما به کارهایی مانند بسته بندی در منزل علاقه دارید یا کمی هم ذوق هنری دارید می‌توانید شروع به کار کنید و جعبه‌ها و پاکت‌های کادو را برای مهمانی‌ها و تولدها آماده سازی کنید. کافی است  کمی ذوق و سلیقه هنری هم به خرج بدهید تا متفاوت از دیگران شده و معروف شوید .

همچنین مراکز و فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند کالای تولیدی شما را خریداری کنند .با راه اندازی کانال بازاریابی و فروش خود در شبکه های اجتماعی ، بدون هزینه کالای خود را به صورت گسترده تبلیغ کنید و  بدون واسطه  به مشتریان خود بفروشید .

4 2

به شما در ترسیم نقشه راه و  تجاری سازی ایده تون کمک خواهیم کرد .

مشاوره راه اندازی کسب وکار داده کاو

پرورش قارچ

قارچ یکی از گیاهان پرطرفدار است که مواد مغذی و طعم خوبی دارد و البته با توجه به رواج گیاه ‌خواری بسیار پرمصرف شده است . 

پرورش قارچ ایده‌ای زود بازده است و به سرمایه زیادی هم نیاز ندارد . شما حتی می‌توانید این کار را در منزل هم انجام دهید . این شغل به حدی سود آور است که افراد زیادی در حال حاضر به این شغل مشغول هستند .امروزه قارچ های دکمه ای و صدفی بسیار پر طرفدار می باشند .

کسب و کار خانگی با 10 میلیون

کشت زعفران

زعفران یکی از محصولات گران و پرطرفدار است که در صورت کشت ، می‌توانید درآمد زیادی به دست بیاورید . 

زعفران عمدتا در مناطق خشک و گرم به خوبی رشد می‌کند و حتی می توان آن را در کنار خاک مزرعه ، گلخانه، سالن و حتی در باغچه و گلدان هم کاشت . باید دقت داشته باشید که کاشت زعفران در فصل خاصی صورت می‌گیرد و نیاز به مراقبت خوبی دارد .

با 10 میلیون چیکار کنم

مشاوره رژیم غذایی

ایده مشاوره رژیم غذایی هم از جمله گزینه‌های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم است، امروزه اغلب مردم در ارتباط با مواد غذایی که می‌خورند نگران هستند ، به همین دلیل هم عمدتا به دنبال راه حل‌ها و راهنمایی درست در ارتباط با عادات و رژیم غذایی خودمی باشند  .

 اگر شما در این زمینه متخصص هستید و سرمایه اندکی دارید می‌توانید کار خود را به عنوان مشاور رژیم غذایی شروع کنید؛ در صورتی که تخصص لازمه را ندارید، با استخدام یک متخصص تغذیه خوب کارتان را شروع کرده و از راهنمایی‌ها و تخصص او استفاده کنید .

7 3
Untitled design

داشبورد برنامه ریزی کسب و کار

داشبورد بیزینس پلان داده کاو به صورت اتوماتیک این اقدامات برات انجام میده :
داشبورد مدیریتی​ داده کاو

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی ، از جمله کارهایی است که می‌توان با سرمایه کم و تبلیغات اولیه شروع کرد ، پیش از این تدریس خصوصی به علت پیدا کردن متقاضی سخت بود اما امروزه با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین از جمله استادبانک ، …  این کار راحت‌تر شده است . 

شما با این کار نه تنها کسب سود می‌کنید بلکه به دانش آموزان و دانشجویان هم در درس‌هایشان کمک می‌کنید . این کار را می‌توانید به صورت آنلاین و تدریس با استفاده از فضای مجازی از جمله گوگل میت ، اسکایپ ، … هم انجام دهید . با این کار می‌توانید متقاضیان دائمی برای خود پیدا کرده و بعد از گذشت مدتی کار خود را گسترش دهید .

8 1

آموزش رانندگی

آموزش رانندگی ، ایده‌ای است که در میان کسب و کارهای با سرمایه کم گزینه بسیار خوبی است و با ماشینی شدن زندگی ، مردم هم روز به روز بیشتر از آن استقبال می‌کنند . برای شروع کار می توانید از خودرو شخصی خود استفاده نمایید . 

شما می‌توانید در یک آموزشگاه رانندگی کار کنید یا آنکه برای خودتان یک تیم رانندگان و مربی‌های خوب استخدام کنید .

9

خیاطی

خیاطی هم یکی از مهارت ها و هنرهایی است که به وسیله آن می‌توانید درآمد خوبی به دست بیاورید ، گاهی اوقات برخی از افراد مدل لباس خاصی مد نظر دارند و ترجیح می‌دهند که به صورت سفارشی دوخته شود . برای شروع این کار نیاز به یک چرخ خیاطی دارید که معمولا در هر خانه‌ای وجود دارد . شما پس از گذشت مدت زمانی می‌توانید کار خود را گسترش داده و یک تولیدی لباس را با افزایش سرمایه در گردش خود راه اندازی کنید .

 نباید فراموش کنید که این ایده با رونق گرفتن تولید داخلی ،  بازار پر رقابتی پیدا کرده است بنابراین در این حرفه کیفیت و طراحی کالای شما حرف اول را می‌زند و به میزان قابل توجهی میزان سود به دست آمده از این کار به توانمندی و استعداد شما مربوط می‌شود . 

پس از شروع ایده و کسب سرمایه در گردش منطقی ، می‌توانید با اجاره یک کارگاه کوچک و چند چرخ خیاطی ، تولیدی لباس خود را راه اندازی کنید . در ادامه نیز می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نموده و کالاهای خود را در سطح شهر و حتی کشور به راحتی  به فروش برسانید .

10

استفاده هوشمندانه از سرمایه : راهنمایی در تامین سرمایه لازم برای توسعه کسب و کار

خانم زرگریان ، کارآفرینی که باقلواهای سنتی خود را از طریق اینستاگرام عرضه می کنند ، یک سال است که بر روی ایده خود خود کار کرده اند و فروش خوبی هم  دارند .

ایشون با شناخت نیازهای مشتریان خود ، محصولات و خدمات خود را برای جلب رضایت بیشتر شخصی سازی کرده اند . اما هنوز سرمایه لازم برای گسترش کسب و کار خود را ندارند و از ما میپرسند که چگونه می توانند سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند ؟

پاسخ ما به ایشون این است که باید یک برنامه ریزی دقیق و منطقی برای توسعه کسب و کار خود داشته باشند و محاسبه کنند که چقدر باید سود حاصل از فروش را به عنوان سرمایه در گردش به کار بگیرند تا بتوانند کسب و کار خود را به مرحله بعدی برسانند و گسترش دهند و   درآمد ثابت و مناسبی را برای خود و توسعه کسب و کارشون تضمین نمایند .

به علت محدود بودن سرمایه ایشون ، و جلوگیری از هزینه تراشی در این مرحله پیشنهاد ما به ایشان به جای استفاده از خدمات مشاوره مالی مون ، استفاده از داشبورد بیزینس پلان داده کاو بود که قیمت موجهی داشت و می تونستن در طول سال به صورت مدام ازش استفاده کنن و پشتیبانی ما هم در کنارشون داشته باشن .

این داشبورد به ایشان کمک کرد تا داده های مالی خود را به صورت گام به گام وارد کنند ، از جمله قیمت محصولات و خدماتشون ، تعداد فروش مورد نظر ، هزینه های پیش بینی شده و سپس بر اساس این اطلاعات ، سرمایه اولیه لازم ، سود خالص ، نرخ بازده سرمایه ، نقطه سر به سری  و دیگر شاخص های مالی مورد نیازشون  را ، محاسبه و با نمودارهایی چشم نواز بهشون نشان داد .

مزایای استفاده از داشبورد بیزینس پلان داده کاو برای خانم زرگریان عبارتند از:

  1. ثبت و نگهداری داده‌های مالی به صورت فایل، که این کار به ایشان اجازه می‌دهد به راحتی و برای همیشه  به داده‌ها دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز آن‌ها را اصلاح کنند .

  2. مشاهده ماهانه محاسبات مالی و اصلاح آن‌ها در صورت نیاز، تا به روز بودن داده‌ها و برآورد ها را تضمین کنند .

  3. بررسی روند فروش و مقایسه آن با پیش‌بینی‌ها : این کار به خانم زرگریان کمک می‌کند تا بفهمد که آیا در جهت اهداف خود قرار پیش می روند یا نه .
11

ادمین پیج اینستاگرام

روز به روز تعداد صفحات فعال در اینستاگرام بیشتر می‌شود و تمام تلاش این صفحات  آن است که مخاطبان خود را افزایش بدهند . زمانی که دنبال کنندگان این صفحات بیشتر شود آنها می‌توانند در زمینه فروش کالا یا خدمات فعالیت خود را گسترش دهند . این صفحات نیاز دارند که تعداد زیادی از پیام‌ها را جواب داده و به امور مختلف پیج خود از جمله تعامل با پیج های دیگر ، تولید محتوا منطبق با الگوریتم اینستاگرام ، … رسیدگی کنند .

انجام این کار برای مالک محصول یا خدمات ، کاری زمان‌بر است زیرا او مسئولیت فعالیت هایی از جمله :  تولید محصول یا خدمت ، فروش .. برعهده  دارد ؛ به همین دلیل  در این شرایط نیاز به وجود یک ادمین مسلط برای اینستاگرام به وجود می آید ، که بتواند کارهای اینستاگرام را بهتر مدیریت کند .

 علاوه بر این با این کار درآمد حاصل از آن صفحه هم افزایش پیدا می‌کند و شما می توانید قراردادهای درصدی با کارفرمای ببندید .برای ادمین شدن شما تنها نیاز به کسب مهارت های به روز تولید محتوا ، یادگیری الگوریتم های اینستاگرام  و داشتن یک گوشی هوشمند دارید  .

13

پرورش گل و گیاه

ایده بعدی که به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون شناخته می‌شود ؛ پرورش گل و گیاه است . این روزها با گسترش سبک زندگی آپارتمان نشینی ، مردم علاقه زیادی به نگهداری گل و گیاه دارند تا بتوانند گوشه‌ای از طبیعت را در خانه خود داشته باشند .

 پرورش انواع گیاهان و گل‌ها ، یک کار تولیدی با سرمایه کم به شمار می‌رود . شما به راحتی و با مشاهده انواع آموزش‌های مرتبط آنلاین ( آپارات ، یوتیوب ، … ) می‌توانید کار خود را شروع کنید و بعد از مدتی به درآمد خوبی برسید . از جمله مزایای این کار را این میباشد که برای شروع می توانید در منزل خود پرورش را شروع نمایید .

گل و گیاهانی را که پرورش می‌دهید می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به فروش برسانید . باید دقت داشته باشید که کار با گل و گیاه نیاز به ذوق و علاقه شما دارد و بدون علاقه ذاتی به مراقبت و پرورش گیاه احتمالا با گذشت زمان از انجام این کار خسته خواهید شد .

14

غذا و شیرینی خانگی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد با سرمایه کم تهیه غذای خانگی و انواع کیک و شیرینی است .
شما برای این کار نیاز به علاقه دارید و آموزش‌های لازم را نیز می‌تواند به صورت اینترنتی یا از طریق مطالعه کتاب‌های آموزش آشپزی و کیک و شیرینی پزی یاد بگیرید ، همچنین می‌توانید به صورت حضوری هم در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید.
معمولا شیرینی و کیک‌های خانگی طرفداران زیادی دارند و با این کار می‌توانید سود خوبی را با آشپزی در منزل خود به دست بیاورید.

15

آرایشگری

آرایشگری  یکی از مشاغلی است که به خصوص خانم‌ها می‌توانند آن را در خانه هم انجام دهند .در واقع شما برای شروع  بسته به بخشی که می خواهید خدمات بدهید (مو ، ناخن ، پوست ، صورت ، اپیلاسیون ، .. ) نیاز به لوازم حرفه ای آن  دارید و در ابتدای کار باید مهارت لازم را با کلاس‌های آموزش آرایشگری یا آموزش‌های اینترنتی یاد گرفته و مجو فعالیت خود را از سازمان فنی و حرفه ای محل سکونت خود اخذ نمایید . 

آرایشگری یکی از مشاغل پردرآمد است و اگر شما به آن علاقه داشته باشید می‌توانید در این شغل پیشرفت زیادی داشته باشید . حرفه آرایشگری برای خانم‌ها گستردگی و تنوع زیادی دارد که انجام هر کدام از آنها درآمد زیادی خواهد داشت .این شغل برای آقایان هم پردرآمد بوده و به راحتی می‌توانند در آن پیشرفت کنند .

17

تحلیل رقباو اهمیت آن


 تحلیل رقبا بر مبنای امتیازدهی و فاکتور سنجی

تحلیل مالی در راه اندازی کسب و کار
منتظر نمانید!!!!!! همین حالا ایده خود را بیمه کنید.

تولید محتوا

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای راه اندازی کسب و کار خودتون  با 10 میلیون تومان ، تولید محتوا است .

 این روزها با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی کار تولید محتوا نیز رونق بسیار زیادی پیدا کرده است . تولید محتوا می‌تواند شامل انواع محتوا مانند تولید محتوای متنی ، ویدئویی ، عکس و غیره باشد و شما به عنوان ادمین یا تولید کننده محتوا آن را تولید کرده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و وبلاگ ، غیره برای بارگذاری ، ارائه میدهید  . 

این کار نیاز به سرمایه ندارد و تنها نیاز است که آموزش‌‌های لازم را دیده  و تجربه کافی را به دست بیاورید ، همچنین استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی کیفیت کار شما را به میزان قابل توجهی بالا برده و مزیت رقابتی قوی نسبت به رقبایتان ایجاد خواهد کرد  .

18

مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار از دیگر پیشنهاداتی است که افراد برای شروع کار خود به آن نیاز دارند .

اغلب افراد برای استارت کار به سراغ متخصص آن حرفه می‌روند تا ریسک های شکست را به حداقل برسانند . در صورتی که تحصیلات و دانش های مدیریتی دارید می‌توانید یک سایت برای مشاوره تخصصی در این زمینه راه اندازی کنید و  با استفاده از این روش و کمک به بقاء  و رشد دیگر کسب وکار ها به درآمد خوبی برسید . 

در صورتی که تحصیلات و دانش مدیریتی ندارید ولی همچنان به این ایده علاقه مندید می توانید با استخدام متخصصین این حوزه ایده خود را راه انداز ینمایید که بالطبع سرمایه مورد نیاز اولیه تون خیلی بیشتر از 10 میلیون تومان خواهد شد .

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

برنامه نویسی موبایل

اگر باز هم می‌پرسید که با 10 میلیون چیکار کنم؟ ما به شما می‌گوییم که برنامه نویسی موبایل این روزها صنعتی تازه و رو به پیشرفت و ترقی است که اگر بتوانید به عنوان یک متخصص روش‌های طراحی و توسعه نرم افزارهای گوشی هوشمند را یاد بگیرید ؛ به راحتی می‌توانید در آن به پیشرفت بسیاری دست پیدا کنید .

در واقع برنامه نویسی موبایل از ایده‌های جدید کسب و کار در دنیای امروزی است .
در سال 2018 برنامه نویسی موبایل در صدر شیوه‌های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم قرار داشت که همچنان هم این روند نیز ادامه دارد .

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

نمونه بیزینس پلن آماده رایگان

اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود یک طرح کسب و کار آماده کنید، می‌توانید از نمونه بیزینس پلن تکمیل شده داده کاو استفاده کنید. 

داشبورد مدیریتی​ داده کاو

فروش اینترنتی

اغلب افراد این روزها خرید اینترنتی را به دلیل محدودیت وقت به خرید حضوری ترجیح می‌دهند . حالا این خرید می‌توانید در زمینه‌های مختلفی انجام شود . بنابراین شما می‌توانید فروش یک محصول خاص را در برنامه خود قرار دهید و آن را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده و به فروش برسانید . 

برای این اقدام به عنوان واسطه ، محصولات را از تولید کننده خریده و با مهارت های بازاریابی آنلاین خود به فروش می رسانید و دردسر تولید را دیگر به جان نمی  خرید  ، این کار درآمد زیادی را برای شما خواهد داشت .

 فروش اینترنتی اغلب به سرمایه زیادی نیاز ندارد و تنها لازم است که آموزش‌های کافی را برای جذب مخاطب و ارتباط با مشتری یاد بگیرید . 

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

خدمات ترجمه

امروزه بسیاری از شرکت‌هایی که در وسعت جهانی کار می‌کنند ؛ اغلب برای ارتباط با شرکای تجاری و مشتریان خود  به نیروی مسلط به زبان خارجی  نیاز دارند و این بهترین فرصت برای شروع کار با سرمایه اندک است .به عبارتی دیگر خدمات ترجمه در هر صنفی و برای هر سند و متنی مورد نیاز است ، شما می‌توانید با استفاده از ترجمه متون حقوقی ، پزشکی و غیره کسب درآمد کنید . 

اگر متخصص ترجمه در زبان خاصی هستید که بهتر ، اما اگر متخصص نیستید می‌توانید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید و چندین متخصص را در چندین زبان استخدام کرده و یک تیم کوچک را تشکیل دهید .

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

تولید شمع

یکی از کسب و کارهایی که با سرمایه کم می‌توانید شروع کنید ؛ تولید شمع های تزئینی است . کسب و کار تولید شمع را می‌توانید هم در خانه و هم در کارگاهی مخصوص به این کار ، انجام دهید . برای راه ‌اندازی این کسب و کار تنها کافی است ، مواد اولیه‌ی ساخت شمع را خریداری کنید که هزینه زیادی ندارد و آموزش‌های لازم را برای ساخت انواع شمع از طریق آپارات و یا یوتیوب یاد بگیرید . 

باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای افزایش کیفیت کار خود و جذب مشتریان بیشتر ، می‌توانید از ایده های طراحی پینترست کمک گرفته و  شمع‌های عطری مخصوص خود را در رایحه و قالب های خاص ساخته و به فروش برسانید  .

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

تولید عطر

تولید عطر نیز مانند تولید شمع است و شما برای شروع به کار در آن نیاز به سرمایه چندانی ندارید . برای این کار شما باید با تهیه انواع اسانس و ترکیب عطرهای پایه با یکدیگر عطرها و رایحه های مختلفی را تولید کنید .

 باید دقت داشته باشید که تولید عطر، نیازمند یادگیری دانش عطر سازی و ترکیب اسانس‌های پایه‌ مختلف با یکدیگر است  ، از سوی دیگر شما باید سلیقه و استعداد خوبی هم در تشخیص بوهای مختلف و ترکیب آن‌ها با یکدیگر را داشته باشید .

 شما می‌توانید برای فروش عطرهایی که می‌سازید ؛ به عطر فروشی‌ها مراجعه کرده و یا آن که برای خود برندی خاص را ایجاد کنید و در شبکه‌های اجتماعی آن را معرفی کرده و به فروش برسانید .

24

بیزینس پلان چیست ؟

آیا می‌دانید که برای موفقیت در بازار رقابتی امروز، نیاز به یک بیزینس پلان جامع و حرفه‌ای دارید؟

تدوین بیزینس پلن در زمان راه اندازی کسب و کار

طراحی گرافیکی

این ایده برای آن دسته از افرادی است که مسلط به طراحی گرافیکی هستند و سرمایه کمی هم برای شروع به کار دارند .

 این روزها کسب و کارها و استارتاپ‌های بسیاری برای معرفی برند خود به دنبال ساخت لوگو، طرح‌های گرافیکی و دیگر کارهای تصویر سازی برای برند  خود هستند . برای بازاریابی و فروش طرح های گرافیکی خود ، می‌توانید از پلتفرم هایی مانند دیزاینو ، پونیشا ، …  کمک بگیرید تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و حلقه مشتریان خود را گسترش دهید .

25

پرورش و فروش ماهی زینتی آکواریومی

کار پرورش و فروش ماهی یک کار تولیدی با سرمایه کم است که در خانه هم می‌توانید انجام دهید و پیچیدگی چندانی ندارد . با توجه به این که در فروش ماهی‌های زینتی ، سود خوبی قرار دارد افراد زیادی را ترغیب به شروع این کار کرده است . باید توجه داشته باشید که قبل از شروع این کار باید آموزش‌های لازم در مورد پرورش ماهی را ببینید و مهارت‌های مورد نیاز را به دست بیاورید ، تا در طول مسیر به مشکلات زیادی برخورد نکنید و سرمایه خود را از دست ندهید .

برای شروع  کار به فضایی برای پرورش ماهی‌ها نیاز دارید ، در این زمینه بسیاری از افراد در ابتدای کار قسمتی از محل زندگی خود را برای این کار در نظر می‌گیرند . اگر بتوانید به فراز و نشیب های این حرفه مسلط شوید ، این فعالیت سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت . باید به این موضوع نیز دقت کنید که هر چه سرمایه اولیه شما در شروع کار بیشتر باشد سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد . اما با این حال ، با سرمایه کمتر نیز می‌توانید کارتان را شروع کنید .

27

تولیدات چرمی

این روزها  چرم  در دنیای مد حرف اول را می‌زند ، انواع چرم مصنوعی و طبیعی همواره طرفداران خود را دارد . بنابراین شما می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم به سراغ این حرفه بروید .

 استفاده از کیف، کفش، لباس و انواع اکسسوری‌های ساخته شده از چرم همیشه جذاب بوده و مورد توجه بسیاری از افراد است. برای تولید محصولات چرمی نیاز دارید تا آموزش‌های لازم را ببینید و مهارت‌های مورد نیاز را به دست بیاورید و محصولات چرمی دست سازی را طراحی و تولید کنید .پس از این کار شما می‌توانید به راحتی به تولید و فروش این کالاها به صورت فیزیکی یا اینترنتی بپردازید .

26

ساخت عروسک پولیشی و پارچه‌ای

ساخت عروسک حرفه‌ای است که رابطه مستقیمی با میزان ذوق هنری و سلیقه شما دارد . اگر احساس می‌کنید خلاقیت تولید و ذوق هنری این حرفه را دارید راه‌های بسیاری برای یادگیری آن در آموزشگاه یا حتی به صورت آنلاین و با استفاده ازویدئوهای آموزشی وجود دارد .

برای این کار شما به سرمایه زیاد نیاز ندارید و تنها باید تجهیزات آن را داشته باشید .

در واقع عروسک سازی ، یکی از ایده‌های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است که برای شروع کار باید انواع مواد و پارچه‌های موجود را با توجه به توان مالی خود تهیه کنید . کسب و کارهایی که با نیاز کودکان در ارتباط است ؛ کسب و کارهایی پر رونق است که می‌توانید به راحتی و با در نظر گرفتن ریسک کم آن ، روی آن حساب باز کنید . برای شروع به کار می‌توانید دوخت عروسک را در منزل خود شروع کنید و در صورت کسب سرمایه ، کارگاه خود را راه اندازی کنید .

28

نتیجه : برای درآمد زیاد به سرمایه زیادی برای شروع نیاز ندارید !!!

  •  در این مقاله متوجه شدیم که با سرمایه اندک هم می‌توان کسب و کاری را راه اندازی کرد .

     

  •  ایده‌های کسب و کار متعددی وجود دارند که برای شروع آنها نیاز به هزینه‌های زیادی نیست ، این فرصت‌ها با توجه به تلاش و پشتکار شما ، منجر به درآمدهای قابل توجه خواهند شد .

     

  • برای تهیه سرمایه مورد نیاز جهت توسعه کسب و کارتون تنها لازم است که ، پول فروش و سود خود را دوباره در کسب و کار خود سرمایه‌گذاری کنید . این روش در طول یک سال، شما را قادر می‌سازد تا یک کسب و کار پایدار و سودآور داشته باشید .

     

  •  داشبورد بیزینس پلان داده کاو  سرمایه مورد نیاز اولیه، ایده شما را  با روش بازگشت سود به چرخه کسب و کار به مدت زمان یک سال، برای  شما به صورت خودکار محاسبه خواهد نمود .
11

داشبورد پرسونای مشتری

تصویر واضحی از مشتری خودت ترسیم کن !
شاخص جدیییید

قیمت گذاری

جدیدترین استراتژی های قیمت گذاری برای   محصولات و خدمات کسب و کار شما 

تدوین بیزینس پلن در زمان راه اندازی کسب و کار

بازار هدف

محاسبه اندازه و ارزش بازار هدف

 
تدوین بیزینس پلن در زمان راه اندازی کسب و کار

خدمات مشاوره‌ داده ‌کاو

با خدمات داده محور داده کاو ،
کسب و کارتون داده محور ،راه اندازی کنید
داده هاش جمع آوری کنید و
سریع و مطمئن رشدش بدید .
مهلا دهقان هستم ، مشاور ارشد شرکت داده کاو . دارای مدرک تحصیلی ارشد MBA دانشگاه اقتصاد تهران

مقالات مرتبط

محصولات مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

داشبورد بیزینس پلن
با "داشبورد بیزینس پلن داده کاو " سوددهی ایده خود را محاسبه کنید
اگر به دنبال مدیریت داده محور هستید ، ما در هر قدم کنار شما هستیم

آخرین مقالات

موفق‌ترینِ حوزه‌ی کسب و کار خودتان باشید

داشبورد اکسل
برنامه ریزی کسب و کار

داده کاو با افتخار ابزار مدیریتی جدید خود را معرفی می نماید ، "داشبورد بیزینس پلن داده کاو " .
ما در داشبورد بیزینس پلن داده کاو به شما کمک می‌کنیم تا با محاسبات مالی دقیق ، شروعی استوارتر و بر مبنای واقعیت را برای کسب و کار خود رقم بزنید.